1. Mikor kapom meg a megrendelt terméket?
Raktáron lévő termék esetén a várható szállítási idő 2-5 munkanap. Előrendelhető termékek esetén 3 munkanapon belül tájékoztatunk e-mailben a kiszállítás várható dátumáról.
2. Mit jelent az „Előrendelhető” státusz?
A termék jelenleg nem áll rendelkezésre. Ezt a terméket előrendelhetőként is megvásárolhatod a webáruházban. Ha több termék van a megrendelésben és van köztük előrendelhető is, a csomagot egyben küldjük, amint minden termék beérkezett.
3. Több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg?
Igen, ha egy rendelésben adod le. Ha valamelyik termék nincs raktáron, a teljes megrendelést annak beérkezése után szállítjuk.
4. Mi a teendő, ha sérülten érkezik a csomag?
Átvételkor ellenőrizd a csomag sértetlenségét. Aláírásoddal igazolod, hogy sértetlenül vetted át a termékeket. Ezt követően te vagy felelős az árucikkekért.
5. Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Az DPD futárszolgálat kézbesíti a rendelésedet és előzetes értesítést küld a kiszállításról. Ha nem vagy otthon, a futár a következő munkanapon újra próbálkozik. Ha a második kísérlet is sikertelen, a csomag visszaérkezik raktárunkba és a rendelést töröljük.
6. Miért nem tudom leadni a rendelést?
Ellenőrizd, hogy helyesen vannak-e kitöltve az adatok és választottál-e szállítási és fizetési módot. Ha problémád van, ellenőrizd az email címedet és a többi adatot is.
7. Kézzel vagy géppel szedett e az alma?
Kézzel szedett, gondoskodó kezek álltal.
8. Hazai alma?
Saját faiskolánkból és saját termesztésünkből, bio kertünkből származó almafajták.
9. Biztosan bio alma?
Almáskertünk szigorú ellenőrzés alatt termeli a bio almát, tanúsítványokkal ellátva. lsd. Tanúsítványok menüpontot